• page_banner

OIL Seals sviluppa un'alternativa ai sigilli in poliuretano PTFE

OIL Seals sviluppa un'alternativa ai sigilli in poliuretano PTFE

NINGBO BODI SEALS CO.,LTD Sealing Technologies hà sviluppatu una alternativa basata in poliuretanu à i materiali di sigillatura tradiziunali di politetrafluoroetilene (PTFE), cum'èPTFE oliu maril,ptfe oring,orings di poliuretano,mare di poliuretanol .

BD SEALS hà dettu u 4 d'ottobre chì u materiale "98 AU 30500" hè un "poliuretano resistente à l'idrolisi, d'altu rendiment chì furnisce un rendimentu migliuratu in i sistemi di guarnizioni idrauliche mobili cumparatu cù l'opzioni tradiziunali di PTFE".In una dichjarazione, FST hà dettu chì u pruduttu hà digià "fattu una impressione profonda" nantu à i so primi clienti, chì sò tutti da l'industria di l'equipaggiu di custruzzione.
U duttore Jürgen Heber da FST hà dettu chì u materiale PTFE hà una alta resistenza à i media è una larga gamma di temperatura per l'applicazioni idrauliche, è ancu di furnisce un attritu bassu è affidabilità.
"Ma u nostru materiale 98 AU 30500 pò veramente batte questu perchè hè estremamente resistente à l'usura è i media", aghjusta u direttore di sviluppu di materiale.
Grazie à una "combinazione ottimizzata di materiali è geometria", i sigilli fatti da 98 AU 30500 sò detti chì anu un attritu bassu è "estrusione di clearance assai bassu", risultatu in una vita di serviziu più longa.
Heber hà aghjustatu chì in più di "eccellenti proprietà di attritu è ​​di sigillatura", i sigilli ponu operà in un intervallu di temperatura di -25 à + 120 gradi.
Hè ancu dichjaratu chì in u futuru, stu materiale furnisce "bassu attritu è ​​geometria di guarnizioni idrodinamicamente ottimizzata, chì ùn era micca pussibule prima".
In termini di benefici ecunomichi, FST dice chì a vita più longa è i requisiti di mantenimentu ridotti riduceranu i costi operativi per l'utilizatori di sigilli.
U materiale hè adupratu in l'equipaggiu di custruzzione per a prima volta è hè adupratu in 17 dimensioni standard di sigilli di pistone OMK-PU 30500.
U sigellu di pistone in dui pezzi hè stampatu à iniezione da poliuretane resistente à l'idrolisi è altu rendiment in cumbinazione cù un elementu di cuntattu O-ring.
Si dice chì u sigillo hè intercambiabile cù i sigilli in spazii di muntatura standard ISO PTFE è ùn hè micca bisognu di recalibrazione dopu a stallazione.
U sigillo hè statu sviluppatu principarmenti per l'applicazioni idrauliche mobili in i machini di custruzzione in spazii d'alta umidità, ma pò ancu esse usatu in industrii cum'è l'industria alimentaria è di imballaggio.
U più impurtante, BD SEALS vede un grande potenziale di crescita in questu materiale, postu chì offre una alternativa à i fluoropolimeri, chì sò attualmente u sughjettu di una prohibizione cumpleta in Europa.


Tempu di Postu: Nov-08-2023