À u Salone di l'Aeronautica di Parigi 2009, NINGBO BODI SEALS CO., LTD Sealing Technologies presenterà parechji novi materiali di sigillatura è innovazioni per aiutà i clienti aerospaziali à risponde à i crescenti requisiti di sicurezza è prestazioni di l'industria.
L'impresa hà presentatu novi materiali ignifughi resistenti à u calore, novi guarnizioni in PTFE, O-RINGS in PTFE è novi materiali di sviluppu EPDM è FKM.
Vinay Nilkant, vicepresidente di a Divisione Mobile Globale di BODI Sealing Technologies, hà dettu: "I nostri clienti aerospaziali cercanu constantemente di esse più veloci, più sicuri è più efficienti, ciò chì ci impone di innovà per aiutalli à ottene questi obiettivi. "U lanciu di parechji novi prudutti chì migliuranu a produttività sottolinea l'impegnu di BODI à esse un capu mundiale è un partenariu di sviluppu in l'industria."
U novu tissutu di prutezzione contru u focu brevettatu da a cumpagnia hè cuncipitu per travaglià in cundizioni estreme. U tissutu hè statu testatu secondu i sigilli standard di i flasconi di l'aeromobili è risponde à i requisiti di prutezzione contru u focu AC20-135. Agisce cum'è una barriera chì furnisce finu à 15 minuti di azzione correttiva necessaria. U tissutu funziona in u listessu modu cum'è altre suluzioni standard di l'industria, ma hè più economicu.
Per l'usu in applicazioni dinamiche alternative chì richiedenu un bassu attritu, i novi guarnizioni di tappu Omegat OMS-CS sò kit di guarnizioni di stelo in dui pezzi custituiti da un anellu speciale in politetrafluoroetilene (PTFE) è un rinforzu di l'anellu di tenuta. A tenuta hà un bassu attritu di rottura è di attritu è hè chimicamente cumpatibile cù i fluidi è lubrificanti aerospaziali. Hà ancu eccellenti caratteristiche di usura è di schiacciamentu, è ancu fessure di gas oblique è scanalature d'oliu.
U materiale EPDM LM426288, sviluppatu di recente, hè adattatu per a sigillatura statica à bassa pressione à -77 °C è hà eccellenti proprietà di resistenza è di rigonfiamentu in l'oliu idraulicu di estere di fosfatu AS1241. U materiale furnisce resistenza à a compressione à alte temperature è stabilità termica à cortu termine finu à 150 °C per i sistemi idraulici à alta temperatura cum'è i freni idraulici.
U materiale di sviluppu FKM LM426776 hè adattatu per a sigillatura statica à bassa pressione à -67 ° C è presenta una eccellente resistenza à una varietà di mezi aerospaziali, cumpresi lubrificanti per turbine è ingranaggi, carburanti per jet aromatici è bassi, è olii idraulici refrattari è idrocarburi. U materiale furnisce una resistenza à cortu termine à alte temperature finu à 270 ° C è una resistenza à longu termine à a compressione finu à 200 ° C.
Sfoglia l'ultimi numeri di Design World è i numeri precedenti in un furmatu praticu è di alta qualità. Taglia, sparte è scaricate avà cù a rivista di design principale.
U megliu foru di risoluzione di prublemi EE di u mondu chì copre microcontrollori, DSP, rete, cuncepimentu analogicu è digitale, RF, elettronica di putenza, layout PCB è assai di più.
Engineering Exchange hè una cumunità web educativa glubale per ingegneri. Cunnette vi, spartite è amparate avà. Per più infurmazioni, visitateci: www.bodiseals.com
Data di publicazione: 17 d'aostu 2023