Si stima chì più di 100 milioni di galloni d'oliu lubrificante puderanu esse risparmiati ogni annu eliminendu e perdite esterne in i sistemi di pompaggio, e macchine idrauliche, e trasmissioni è i vasche d'oliu. Circa u 70 à l'80 per centu di u fluidu idraulicu abbanduneghja un sistema per via di perdite, sversamenti, rotture di linee è tubi flessibili è errori d'installazione. A ricerca mostra chì l'impianto mediu usa quattru volte più oliu à l'annu di ciò chì e so macchine ponu in realtà cuntene, è questu ùn hè micca spiegatu da cambi d'oliu frequenti.
Perdite da guarnizioni è guarnizioni, giunti di tubi è guarnizioni, è tubazioni è recipienti danneggiati, crepati è corrosi. E cause principali di perdite esterne sò una selezzione impropria, un'applicazione impropria, un'installazione impropria è una manutenzione impropria di i sistemi di tenuta. Altre cause includenu u riempimentu eccessivo, a pressione da sfiati intasati, guarnizioni usurate è guarnizioni troppo strette. E cause principali di rottura iniziale di a guarnizione è di perdite di fluidi sò a riduzione di i costi da parte di l'ingegneri di cuncepimentu di macchine, procedure incomplete di messa in funzione è avviamentu di l'impianto è pratiche inadeguate di monitoraghju è manutenzione di l'apparecchiature.
Sè una guarnizione si rompe è face perde fluidu, cumprendu guarnizioni di mala qualità o incorrette, o installendu cù trascuratezza durante a sustituzione, u prublema pò persiste. E perdite successive, ancu s'elle ùn sò micca cunsiderate eccessive, ponu esse permanenti. U persunale di manutenzione è di gestione di l'impianto hà prestu determinatu chì a perdita era nurmale.
A rilevazione di perdite pò esse realizata per via di l'ispezione visuale, chì pò esse aiutata da l'usu di tinture o da u rifornimentu di registri di l'oliu. U cuntenimentu pò esse realizatu aduprendu cuscinetti assorbenti, cuscinetti è rotuli; calzini tubulari flessibili; pareti divisorie; fibre di polipropilene perforate à agulla; materiale granulare scioltu da granu o torba; vassoi è coperchi di scaricu.
A mancanza di attenzione à certi ditaglii basi custa milioni di dollari ogni annu in rifornimentu, pulizia, smaltimentu di rifiuti liquidi esterni, tempi di inattività di manutenzione innecessarii, sicurezza è danni ambientali.
Hè pussibule di piantà e perdite di fluidi esterni ? Si suppone chì u tassu di currettezza sia di 75%. L'ingegneri di cuncepimentu meccanicu è u persunale di serviziu devenu prestà più attenzione à a selezzione è l'applicazione curretta di e guarnizioni è di i materiali di sigillatura.
Quandu si cuncepiscenu macchine è si sceglienu materiali di tenuta adatti, l'ingegneri di cuncepimentu ponu qualchì volta selezziunà materiali di tenuta inadatti, principalmente perchè sottovalutanu l'intervallu di temperatura in u quale a macchina pò infine funziunà. Da una perspettiva di cuncepimentu, questu pò esse una causa maiò di rottura di a tenuta.
Da una perspettiva di mantenimentu, parechji gestori di mantenimentu è agenti d'acquistu decidenu di rimpiazzà e guarnizioni per e ragioni sbagliate. In altre parole, danu priorità à i costi di rimpiazzamentu di e guarnizioni rispetto à e prestazioni di e guarnizioni o à a cumpatibilità di i fluidi.
Per piglià decisioni più infurmate nantu à a selezzione di i sigilli, u persunale di manutenzione, l'ingegneri di cuncepimentu è i prufessiunali di l'approvvigionamentu devenu familiarizà si megliu cù i tipi di materiali utilizati inguarnizione d'oliufabricazione è induve questi materiali ponu esse aduprati in modu u più efficace.
Data di publicazione: 09 di nuvembre di u 2023