• banner_di_pagina

Un fabricatore cinese di prudutti di sigillatura hè allarmatu da u numeru crescente di falsificazioni di polimeri

Un fabricatore cinese di prudutti di sigillatura hè allarmatu da u numeru crescente di falsificazioni di polimeri

Guarnizioni BD, Cina - L'Associazione Cinese di Guarnizioni è Guarnizioni (BD SEALS) hà manifestatu preoccupazioni per un aumentu di materiali contraffatti chì entranu in u mercatu mundiale in l'ultimi mesi.
In l'introduzione à l'ultima newsletter, u presidente, u sgiò Wu, scrive chì u prublema deriva da una crescente scarsità di fluoropolimeri è altri materiali simili.
«Videmu sempre di più FKM cummerciale spacciatu per Chemours Viton A, o siliconi impurtati di bassa qualità spacciati per siliconi di alta qualità», hà dettu u presidente, chì hè ancu direttore di BD seals.
Cumbinatu, aghjunse, cù a proliferazione di certificazioni ISO9001 "pronte à l'usu", senza alcuna verifica o implementazione, "u risicu per i pruduttori è l'utilizatori finali aumenta esponenzialmente".
I sigilli bd urgenu dunque l'imprese à realizà verifiche adatte di e so catene di furnimentu per assicurà chì e contraffazioni sianu "rilevate" è eliminate.
"Sapemu chì tutti i membri di bd seals anu e so catene di furnimentu scrutinate è i so sistemi di qualità sò ben gestiti è verificati currettamente. BD seals producenu ancu più prudutti di foca, cum'èguarnizione d'oliu,anelli torichi di gomma, pezzi speciali di gomma!Ci cuntattate in ogni mumentu!



Data di publicazione: 12 d'ottobre di u 2023